3 januari 2018

Het NIOD is met spoed op zoek naar oproepkrachten voor de receptie.

Over jouw functie

Als receptionist/telefonist (m/v) ben jij het eerste aanspreekpunt van het NIOD. Een belangrijke taak! De combinatie tussen telefonisch werk en baliewerk en het contact met je directe collega’s en de bezoekers zorgt ervoor dat je een afwisselende baan hebt in hartje Amsterdam. Je verwelkomt bezoekers en verwijst hen door naar de juiste persoon, telefonisch of in persoon. Naast het beantwoorden van de telefoon verricht je ook licht administratieve werkzaamheden, zoals het beantwoorden van e-mails en plaatsen van bestellingen, en je helpt bij het voorbereiden en de catering van colleges, presentaties en andere bijeenkomsten. Je hebt flexibele werktijden tussen 08.00 uur en 18.00 uur.

Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden

  • Het aannemen van telefoongesprekken;
  • Het zorgdragen voor het correct noteren van afspraken en vervolgafspraken voor collega’s;
  • Het verwerken van de binnenkomende post en verzorgen van de uitgaande post;
  • Het geven van algemene informatie over het NIOD;
  • Het uitvoeren van licht administratieve werkzaamheden, zoals het beantwoorden van mail, het bijhouden en aanvullen van voorraden.;
  • Indien nodig het ondersteunen van collega’ bij diverse voorkomende werkzaamheden

Functie-eisen

  • Goede communicatieve vaardigheden
  • MBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 1 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Beschikbaar voor 4 - 8 uur per week.
  • Je bent per direct beschikbaar. Wij vinden continuïteit belangrijk, dus het is een pré als je voor langere tijd beschikbaar bent

Heb je vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Marjolein Schenkel | Telefoon +31 (0)20‑523 38 00

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst.